Давайте розглянемо найпопулярніші методи набору новачків:
СПИСОК ЗНАЙОМИХ:
Опрацьовуючи список знайомих і пропонуючи їм можливості компанії ви стикаєтесь з відмовами.В такому випадку просіть у своєї знайомої допомогу- рекомендацію.
Наприклад:" Так я розумію що на даний момент моя пропозиція тобі не актуальна, будь- ласка допоможи мені, порадь кому з твоїх знайомих буде цікава моя пропозиція економії, додаткового доходу. В тебе є знайомі що працюють в інших косметичних компаніях, хто користується активно косметичними засобами?" і.т.подібне.....Домовтеся як буде відбуватися цей процес. Ваша знайома дає контакти своїх знайомих і ви телефонуєте ссилаючись на неї. Ваша знайома попереджає своїх знайомих що ви зателефонуєте. Також варіант організувати зустріч з вами
МЕТОД ПРЕЗЕНТАЦІЇ, МАЙСТЕР-КЛАСИ, ТЕСТУВАННЯ:після закінчення заходу роздайте анкети із запитаннями:
- 1.Що сподобалося на заході?
- 2. Бажаєте оформити знижку?
- 3.Цікавлять варіанти доходу?
- 4. Напишіть 3- 5 знайомих кого б ви запросили на такий захід? Ім'я, телефон.
- 5.Напишіть 3- 5 знайомих кому буде цікаво послухати про додатковий дохід. Ім'я, телефон.
МЕТОД СОЦ.МЕРЕЖ:Якщо людина вам відмовляє не соромтесь просити рекомендації аналогічно Списку знайомих
РЕКОМЕНДАЦІЯ НА ПРОДУКТ:Всі ваші клієнти мають своє коло спілкування в родині, на роботі, друзі. За невеличку винагороду по вашому проханню вони познайомлять вас зі своїм оточенням. Це може бути зустріч на каву, чи прогулянка в парку, спортзали, місце роботи.і т.п
Візьміть 5- 7 товарів, які ви можите відразу продемонструвати, щоб був ефект після використання.
Якщо ваша ціль новий консультант то поділіться ще можливостями компанії після тестування продуктів..